Ticimax E Tcaret Paketleri ve Ticimax Yazılım Mağdur Kullanıcıları, Sosyal Medya Platformlarında ve Şikayet Bloklarında Seslerini duyurmaya ve problemlerine çözüm üretmeye çalışıyor. Çok ciddi maddi zararlar gördüğünü belirten kullanıcılar mağdur ve birçoğunun problemlerine Ticimax tarafında çözüm üretilemiyor.
Sikayetvar.com Platformu kullanıcılarından Ticimax Mağduru Yale Hanım Ticimax deneyimini şu sözlerle aktarıyor ”. Deneyimsiz başarısız ve kişi sayısı olarak yetersiz bir teknik ekip. Kendilerinin değil her gün milyonlarca siteyi tarayan Google’ın hata yaptığını iddia ediyorlar. Asla sorununuza çözüm odaklı yaklaşılmıyor. Her zaman diğer taraf hatalı.” diyerek şikayetine devam ediyor ;
Ticimax in tek başarılı olduğu nokta satıştır. Satış temsilcileri gerçekten işinin ehli pazarlama konusunda üstatlar. Bu birime tek lafım yok, gerçekten size satmak istedikleri her şeyi satıyorlar. Olayın arka tarafı biraz farklı. Deneyimsiz başarısız ve kişi sayısı olarak yetersiz bir teknik ekip. Robot gibi konuşup sadece gazınızı almaya odaklı bir müşteri hizmetleri var.
Ticimax ile çalışmaya başladığımız ilk haftadan itibaren yapılması gereken entegrasyonlar noktasında ve tüm destek taleplerin hep problem yaşadık. Deneyimsiz ve yetersiz, vasıfsız bir teknik ekip var. Facebook ® pixelimiz ile ilgili sorun oldu. Teknik ekibe bildirdik sorunu çözmeyi beceremeyince sorun Facebook ile ilgili Facebook ile görüşün dendi günler süren yazışmalar ve şikayetler sonunda sorunu kısa bir süre içinde çözdüler. ( ben bu süreçte Facebook ile defalarca görüştüm yanlış yönlendirmeleri yüzünden haftalar kaybettim. )
Kargo entegrasyonu ile ilgili sorun oldu. Sorunun kargo firması ile ilgili olduğunu iddia ettiler. Yine günler süren kargo firması ile görüşmeler sonunda Ticimax personelinin kargo entegrasyonunda parametreleri yanlış yazdığı ortaya çıktı.
Paytr ödeme altyapı entegrasyonuyla ilgili sorun oldu. Yine sorun çözülemedi. Sorunun Paytr ® ile ilgili olduğunu iddia ettiler. Yine günler süren yazışmalar ve şikayet sonunda sorunun yine Ticimax kaynaklı olduğu ortaya çıktı.
Muhasebe yazılımı entegrasyonu yaptırdık. Verilerin aktarımıyla ilgili sorun oldu. Ticimax doğrudan muhasebe yazılımı kaynaklı sorun olduğunu onlarla görüşmemiz gerektiğini söyledi. Yine haftalar süren yazışmalar ve şikayet sonunda Ticimax sorunu düzeltti. Öyle bir destek ekibi var ki, Facebook diyorsunuz bilmiyor. Google ® diyorsunuz bilmiyor. Hiçbir konuda yetkin teknik personelleri yok.
Geleyim bugün yaşadığım soruna; Google reklamları için Google tarafından verilen kodun siteye eklenmesini istedim. Siteye eklendiğini söylediler. Fakat 3 gün geçmesine rağmen doğrulanmadı. Google hala doğrulanamadı diyor. Sitenize ekleyin diye uyarı veriyor. Tekrar ilettim. Google hesabı için erişim isteneceğini kontrol sağlanacağı söylendi. Sonra problemin Ticimax’tan kaynaklanmadığını onlar yapılmasını gerekeni yaptıklarını Google ile iletişim kurmamı istediler. Kendilerinin değil her gün milyonlarca siteyi tarayan Google’ın hata yaptığını iddia ediyorlar. Asla sorununuza çözüm odaklı yaklaşılmıyor. Her zaman diğer taraf hatalı.
İşinizi geliştirmek istiyorsanız asla ama asla satın almayın. Açık kaynaklı ücretsiz bir yazılımdan Ticimax e geçtik. Resmen işimizi Ticimax yüzünden geliştiremiyoruz. Bizi her bakımdan geriletti. Resmen sinir hastası olduk. Kargo entegrasyonlarında reklam hizmetleri sırasında bize haftalar kaybettirdiler. Destek talepleri asla ama asla teknik olarak bilgili insanlar tarafından yanıtlanmıyor. Kendi personelleri kendi panellerini kullanmayı bilmiyor. 1 cümle şeklinde cevaplar vererek siz sorununuzu anlatamadan o gün mesai bitiyor. Günlerce oturup ticimaxin saçma talep sisteminden 1 cümle 1 cümle yazışmanız gerekiyor. Net şekilde personele yıkılmış bir iş yükü var onlarda ne yapacağını bilmiyor. Asla işi bilen insanlar çalıştırmıyorlar. Satış birimi dışında içerik teneke gibi. Sadece satışta iyiler. Asla ama asla satın almayın aldırtmayın. İnsanların canınıda yakmayın. Çok daha ucuza çalışabileceğiniz düzgün yazılım şirketleri veya yazılımcıları tercih edin. Çok daha uygun fiyatlara çok daha başarılı bir iş çıkarabilirsiniz.
Ticimax’ın vermiş olduğu cevabe istinaden Yale Hanım Şikeyetlerine devam ediyor ;
Facebook pixeli ile ilgili yaşadığım sorun en sonunda yine sizin personeliniz tarafından düzeltildi kodlara müdahale edilerek. Tabii ki de sizin çözmeniz gereken bir sorundu. Lütufmuş gibi yansıtmayınız. Bakın destek talebinin başlangıç tarihine 27 gün süren yazışmalar sonunda sorun çözülemedi. Dosya eki olarak bırakıyorum ki, insanları yanıltmayın. 27 gün sonra çözülemeyip yeni bir destek talebine geçildi. Web sitemdeki arama oalyları sepete ekleme olayları algılanmıyordu sizin yapmanız gereken ve 2 ayın sonunda yaptığınız kod müdahalesiyle çözülen sorun budur.
Müşteriniz olarak bir sorun yaşadığımdan bahsettiğimde sorunun sebebi ben de olabilirim, siz de olabilirsiniz üçüncü bir tarafta olabilir. Ama benden kaynaklı ise bile buradaki yükümlülüğünüz bunu tespit etmek ve bana iletmektir. Bakınız personeliniz bana sorunun çözümü için Google ile görüşün demiş. Ama Google ile görüşmeden pekala sorun çözülebiliyormuş. Siz tarafınızdan. Tabii ki biz sıradan kullanıcılarız yazılımcı değiliz. Burda sizin yönlendirmeniz gerekli aksi halde biz nereden bilebiliriz ki. Biz doğru bir yönlendirme ya da çözüm beklerken” Google ile görüşün” gibi baştan savma sorunu çözmeme odaklı bir yaklaşım ile karşılaştık.
Ayrıca telefon ile iletişime geçip şikayeti kaldırırsanız daha hızlı aksiyon alırız demeniz. Bizde firmanıza az olan güvenimizi tamamen bitirmiştir. Daha sorun çözülmemiş sanki sorun şikayetin kendisiymiş gibi bir yaklaşım gördük. Şikayetin yayınladığı andan itibaren de destek talebi üzerinden yapılan seri dönüşler son bulmuştur. Bir sürü sorundan bahsettim. Bu sorunların bir çoğu çözüldükten sonra müşteri hizmetleri tarafından arandık. Özür dilendi bizden. Burada sanki tüm sorunlar bizden kaynaklı gibi lanse etmenizde kabul edilebilir değil.
Son olarak iki kargo entegrasyonunu birlikte kullanmak için müşteri temsilcisi satış temsilcisi vs herkesle görüşüp X kargo firmasının entegrasyonu var mı diye sorduk. Entegrasyonun olduğu onayından sonra kargo ile sözleşme yaptım. Entegrasyonu yapma noktasına gelince ticimaxtaki entegrasyonun eski olduğu anlaşıldı. X firmanın güncellemeyi haber vermediğini söylemişler. Neyse güncel api bilgilerini ilettik firmanın, yazılım ekibinin ilgilendiği söylendi. 21 gün boyunca entegrasyonun güncellenmesini bekledik 21 günün sonunda “Biz bunu yaparız ama çok uzun sürer ” minvalinde bir yanıt aldık. Bizim istediğimiz firmanın değil, kendilerinin anlaşmalı olduğu kargoların pek de indirimli olmayan fiyat listesi ile gönderim yapabileceğimi söylemişler. Sağ olsunlar.
İnisiyatif konusunda istediğiniz yetki ve iddia ettiğiniz yardım şu an saat 15:15 itibari ile hala sizin tarafından onaylanmamış ve buna istinaden bir kontrol işlemi gerçekleşmemiştir. Lütfen yanıltıcı argümanlarla hatanızı kapamaya çalışmayınız.
Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini incelemek için TIKLAYINIZ. – https://www.sikayetvar.com/ticimax
Kaynak : https://www.sikayetvar.com/ticimax/ticimax-satis-sonrasi-hizmet-kotu
Ticimax E-Ticaret Paketleri, Ticimax İleri Seviye Bulut E-Ticaret Çözümleri, Ticimax E-İhracat Çözümleri, Ticimax Native Mobil Uygulama Çözümleri, Ticimax Depo Yönetim Sistemi, Ticimax Premium, Ticimax Entegrasyonlar, Ticimax Muhasebe – Erp Entegrasyonları, Ticimax Pazaryeri Entegrasyonları, Ticimax Xml Tedarikçi Entegrasyonları, Ticimax Santral Entegrasyonları, Ticimax Ödeme Sistemi Entegrasyonları, Ticimax Kargo Entegrasyonları,