Etiket Arşivleri

İMAMOĞLU: “FATMA ANA CEMEVİ 2021’DE BİTECEK, TÜM YÖNETİMİ KADINLARDAN OLUŞACAK”

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, kendi ilçe belediye başkanlığı döneminde yapımına başlanan ve bitme aşamasına gelen “Beylikdüzü Fatma Ana Cemevi ve Kültür Merkezi”nde incelemelerde bulundu. Merkezin 2021 yılında hizmete açılacağını kaydeden İmamoğlu, “Burayı bitirmek Mehmet Murat Çalık Başkan’ımıza nasip oldu. Çok da toplumsal bir katılım sağladı belediye başkanımız. Burada bir kadın …

Devamını Okuyun