Türkiye’nin E-ticaret Yazılım Şirketlerinden biri olan Ticimax Mağdurları Sosyal Medya Platformlarında ve Şikayetim var Bloklarında uğradıkları maddi zararın boyutunu anlatmak için kamuoyu oluşturmak için şikayetlerini paylaşıyor
Ticimax Mağdurlarından Gökhan Bey’in Şikayetleri :
Yaklaşık 4 aydır bu platformu da kullanmaya başladık. Kullandığımız muhasebe programı ile entegrasyonları olduğunu söylemişlerdi. Ancak 4 aydır bu entegrasyonun olmadığını, programa alındığını, her an aktif olabileceğini söylüyorlar. 4 aydır faturalarımızı manuel kesmek zorunda kalıyoruz. Aynı anda iki farklı e-ticaret platformunda, aynı muhasebe programı ile işlerimiz sorunsuz devam ediyor. E-ticaret yapıp da faturasını el ile kesmek zorunda kalan muhtemelen tek firmayız.
Personel dalga geçer gibi ilgileniyor deyip kapatmaktan başka bir işe yaramıyor. Ticket açmak tamamen anlamsız. Sırf faturalar ile uğraşması için bir personel daha işe almak zorunda kaldık. Hepten pahalıya patladı. Zaten işin başında her şey dahil denilen fiyata aslında hiçbir şeyin dahil olmadığını anladığımızda çok geçti. İşin acemisi de değiliz hani. Ful paket fiyatının üzerine bir o kadar daha ödedik, hala eksiğimiz var. Ne bir çözüm sunuluyor, ne de en azından kullanmadığımız kısmın parası iade ediliyor.
Ticimax Mağdurlarının şikayetlerini inceleyebilirsiniz. TIKLAYINIZ – https://www.sikayetvar.com/ticimax
Ticimax E-Ticaret Paketleri, Ticimax İleri Seviye Bulut E-Ticaret Çözümleri, Ticimax E-İhracat Çözümleri, Ticimax Native Mobil Uygulama Çözümleri, Ticimax Depo Yönetim Sistemi, Ticimax Premium, Ticimax Entegrasyonlar, Ticimax Muhasebe – Erp Entegrasyonları, Ticimax Pazaryeri Entegrasyonları, Ticimax Xml Tedarikçi Entegrasyonları, Ticimax Santral Entegrasyonları, Ticimax Ödeme Sistemi Entegrasyonları, Ticimax Kargo Entegrasyonları,